9 februari - wow wow

Sitter och lyssnar på Martin - Du är så yeah yeah wow wow. Blev ganska tvärglad där.
Känner fortfarande att jag är lite irriterad på min homie på resia (alltså min homie på resia?). Han sa att han inte bokade vår resa eftersom det inte var vad vi ville. Och idag får jag hem inbetalningspapper. Åh. Vi har ju bestämt att vi ska byta hotell och lite grejer. Nåde honom om det inte går. Då får han med mitt arga jag att göra!

Så imorgon efter halken är det jag som traskar dit för att ställa detta till rätta. Lär kanske bli som när jag för några sommrar sedan tänkte skälla ut parlino . Jag och Sara gick efter vägen och jag brann av ilska, jag gick bara och svor. När vi väl kom fram så var jag trevlig, trevligare än vanligt. Varför? Det gör och gjorde mig irriterad.

Efter skolan var jag och klippte mig som nu för tiden inte är speciellt skoj. Även om mitt hår är betydligt fräschare nu än för några timmar sedan. Undra hur många år jag måste vänta till håret växt ut. Klipp aldrig page.


En bild utan page.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0