10 februari - halken

Hej.
Humörsvängarna går upp och ner. Fort upp och fort ner. Väldigt typiskt mig och det vet ni som känner mig bra. Sitter och plugga nkb nu - invecklat är det enda jag har att säga.

Idag var jag på halken också. Klockan 05.45 ringde min väckare och därför är jag trött nu. Till er som snart ska göra det eller till alla som egentligen inte gjort det och är nervös. Det är asball. Jag var där med tre stycken jag kände var av två jag kände väldigt bra. Och sedan två till. Kanske kan ha inverkat att jag körde tillsammans med en jättebra kompis, Patrik.

Jag började chockas till en början när de här bilarna kom inrullande.
Rätt nya bilar som typ gick att göra till cab's som vi skulle använda som halkbilar. Jag hade förväntat mig en sönder krockad volvo som knappt gick framåt.




Patrik såg glad ut.







Vi hade riktigt skoj idag. Satt i våra racer bilar och dunkade musik (?) Haha. Gjorde i alla fall en omkörningsövning i 70km/h bland annat. När man sitter i bilarna har alla i wakietakie så när han eller vi pratade så hör alla vad man säger. Enligt instruktrören som var väldigt bra var det inte meningen att man skulle klara det vilket kanske tål att nämnas. Jag kom i alla fall i 70 knyck och sa till Patrik "Nu jävlar, nu fan ska jag inte kapa något jävla konjävel." Pang. Och konen ligger. Samtidigt som jag står på bromsen förbi konerna där ledarna står drar jag världens svärhistoria INNE i bilen samtidigt som jag kör förbi. Eller jag skriker, inte högre än jag brukar, men tydligen högt, en massa svordommar. Någon sekund senare säger vår ledare i wakietookien som förövrigt var asball "Det var en jävla svordom" :$. Hur kunde han hört det undrar jag!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lena

Inte fula bilar ni hade! När jag gjorde halken för lite mer än ett år sen DÅ var de riktigt risiga bilar, precis som du hade föreställt dig, typ sönderkrockade volvos!

2009-02-10 @ 22:35:28
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: daahl

klart det är fina bilar.. är ju i fällfors ;)

2009-02-11 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0