16 februari - a part of me

Efter dagens träning är jag helt slut. Såna där saker som core är mycket jobbigare än en vanlig träning. Kanske bara jag som tycker det eftersom jag mest softar runt på fotbollsträningarna. Kollar vi på veckans schema så ser jag ut att vara ledig från träningar på fredagkväll och då har vi FLhockey så du kommer jag spela hockey hela dagen. Haha.

Imorgon slutar jag tidigt, skönt för dom som bor i stan och lite oskönare för oss i byarna. På kvällen ska jag på buggen och jag måste erkänna att jag längtar. Var två veckor sedan jag dansade. Hoppas bara inte att jag kommer ha ont i knäet.



Det är skönt att ha en bästa vän till hands och i huset brevid
när man får låna personens byxor för att man själv verkligen inte ha några egna kläder
när man får kaffe och semla för att det inte finns i ens eget hus
när man vill bli kliad på ryggen
när man bara vill ha allmänt mycket uppassning
när man vill höra ett glatt "HEEJ" när man passerar dörröppningen
när man går upp på personens rum och ser en stor tavla fylld med bilder bara på er två
och när man vill känna sig glad och lite extra betydelsefull

allt detta hann min bästa vän gör på mindre än 30 minuter idag.
Världen vore underbar om alla hade en bästa kompis som jag har.
Sara Wiklund ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

nämen vännen då.. jag börjar nästan gråta... Jag vet inte vad jag ska säga. Du är min bästa vän och du gör mig LYCKLIG! Älskar dig BF! =)

2009-02-17 @ 07:02:45
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen vännen då! Jag vet inte vad jag sak säga... Jag börjar nästan gråta.. Kan inte säga så mycket mer än att du är min bästa vän och du gör mig LYCKLIG! Älskar dig bf! =)

2009-02-17 @ 07:07:01
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Sara

ooooppps! =]

2009-02-17 @ 07:07:42
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

är ni modeler?:)

2009-03-02 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0