8 februari - botten är nådd

Lite trött så här dagen efter. Speciellt när man tvingas stiga upp tidigt för att ens pojkvän har hockeymatch.

Gårdagen. Både positivt och negativt.
• Spelade alla matcher oavgjort på cupen. Negativ.
• Gjorde två mål på samma byte. Ändå positivt.
• Gjorde illa knäet igen. Har ett kasst ledband. Vad händer nu? Verkligen negativt.
• Förfest med mina klasskamrater. Positivt.

Vad mer har jag att säga? Jag är så trött att jag somnar i stolen. Och nu måste det pluggas naturkunskap B. Ni som inte läst eller läser det har ingen aning om hur mycket tråkiga saker det är man ska lära sig. Har dessutom ett geografiarbete som är riktigt jobbigt! När ska jag göra det? Är på halken på tisdag mellan 07.00 och typ vad tar det iaf 15.00. Blä jag vill sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0