22 februari - because I love you

En cv skulle det göras.
Läsa igenom alla kapitel till nästa körning.
Kolla på den förbannade mattehemsidan. Vad är adressen?
Öva"redovisningarna" som jag har på skolan.
Äta något så jag inte svimmar av hunger snart. Blir troligtvis cheescake.

Ser på mitt gamla cv - nog fan är det inte konstigt att jag inte har något jobb. I fredags var jag och mamma och betalade in de där 700 till min utlandsresa som man tydligen måste. Resten av pengarna ska in i början av maj tror jag. I min familj är det mycket snack just nu. Erik och Angelica har bokat en utlandsresa. Mamma, pappa och Elias håller på. Jag har också bokat en. Mamma säger att dom ska vara borta 18 dagar. Och Erik har redan börjat paxa dagar han ska ha huset. Jag är lite på efterkälken känner jag. En bil ska jag få låna också, en liten golf. Återstår bara att se om jag har ett körkort i handen? En 18års fest ska det också styras, dock lovat mamma att inte ha den när dom är borta. Haha jag förstår henne efter Eriks 18års fest. Nu blev det mycket på en gång för oss alla. Tur att februari inte ens är slut!!

Nu måste jag göra något. Löpa sa min tränare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå.. det kommer att bli ett underbart år! Och allt kommer att starta att vara bar nät du fyller år.. Låt alla hemliga överaskningar börja planeras. =) Älskar dig bf!

2009-02-22 @ 17:27:59
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0