21 februari - I saw you

Jag sitter och chillar vid datorn hos matildafraanss och diggar gavin. Alla sitter inne i tvrummet och ser på äckliga saw 6 eller nu vad det är. Matilda är nog den som är mest taggad på se den. Men icket jag. Jag hatar såna där filmer, blir illamående och vill kräkas. Därför sätter jag mig vid datorn istället. Fanny erbjöd sig att spela kort med mig, jag skulle sitta med ryggen mot TVn. Så det lär bli så. Idag spelade jag hockeymatch, skoj vi vann 2-1 mot ett killag i bureå. Sedan följdes jag och Fanny på wook n roll och käkade middag. Imorgon har mitt lag fotbollslag match och jag får inte spela, jävla knä. Varför är livet så orättvist?

Nej. Nu får jag sluta tycka synd om mig själv och spela kort med Fanny.







Hittade lite bilder på matildas dator från förra helgen då vi softade i sjöbotten hos mig=D. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0