18 februari - someone to hold

Jag har varit nära på somna flera gånger idag på skolan. Börja dessutom med att försova mig så jag åkte med hål i jeansen i -20 eller -30 eller nu vad det är. Efter skolan satt jag och väntade på bussen tillsammans med Oskar. När klockan var 10 över sa han "Gå nu så du inte missar bussen, du kommer bli så arg om du missar den". Självklart missar jag och Lovisa bussen. Men smart som jag är hoppar vi på Burträsk via Hjoggböle och åker till Bodan där vår buss väntar. Kom mig hem idag också.

Ikväll har jag löpning - utomhus i -20. Vi har tydligen ingen köldgräns. Men OM det var för kallt skulle vi vara inne. Sanning. Jag vill bara sova.

Mat nu. PUss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0