16 februari

Tog ett tidsfördriv från Idaab.blogg.se

 

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vi åker från stan nu.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
I know :)

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Haha ja och jag har fan sökt över hela stan .. Men nån känner av lågkonjukturen.. :(


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Jobbigt läge.

 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Klart snart ? Hur går det ?
 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja man ska baka sen ska man sälja =D

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha alltså kakan.. Åh det hade jag också velat :)


8. Vad vill du höra mest av allt?

Jag är vid flyget. Behöver jag komma? ;)

 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? 

Ha en bra alla hjärtans dag =D önskar Dante =)

 

10. Din romantiska replik?
Jo de kan du väl få. Du kanske måste tvätta dom först. Nej det har de inte vad jag vet.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej är det bra eller :) !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0