16 februari - hold this heart when I go

Hej. Snart väntar core och träning. Fy så opeppad jag är nu, fast så småning om kanske det ändras. Sökte på vårt hotell på internet för att hitta lite bilder också. För nu är det ju faktiskt bestämt att vi ska åka utomlands till fattiga Alanya, eller? Jennilla kommer dö när hon ser dom här rosa luckorna. Hon ville att vi skulle byta hotell för att hon hatar rosa. Haha.



Var typ ändå ganska gulligt även om det aldrig skulle falla mig in att, för det första måla ljusrosa och för det andra blanda grön och rosa. Har fått för mig att standarden är ganska dålig i Turkiet överhuvudtaget. Så det kanske är en av dom anledningarna till att det ser ut såhär.

Nu ska jag snart på träning men före det må guld över att vi inte har något prov i veckan. Har inte inträffat sedan före jul. Go FL2!

Kommentarer
Postat av: vallin

haha, typ exakt sådär såg vårat rum ut!

2009-02-23 @ 20:06:50
Postat av: Anonym

haha, typ exakt sådär såg vårat rum ut!

2009-02-23 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0