15 februari - never easy..

Hej. Jag har inte orkat blogga på flera dagar.

Idag är jag trött pågrund av mig själv. Igår kväll var jag hemma med några av mina vänner. Mamma och pappa är i Luleå och borde väl snart komma hem tycker jag. Jag har faktiskt ägnat hela morgonen åt att städa och framförallt diska. Tur att jag har världens finaste vänner som hjälper till också. Fattar inte hur man hinner stöka ner så mycket på en kväll, bara på några timmar. Jag lova att det var tacochips över allt. På alla golv i nästan hela huset. Men som tur nu är borta.
Har fotbollsträning om några timmar - inomhus. Jag får inte spela någe mer inomhusfotboll för min tränare och det suger. Måste ändå åka dit och röra på mig lite.

Igår var jag och Oskar ute och körde skoter också. Jag fick faktiskt lov att tvinga honom upp ur sängen och ut för att köra. Han hade aldrig kört skoter förut vilket han nu verkar tycka är det roligaste som finns.

Nu måste jag skriva mitt geografi arbete klart. Fy


Hejja FL - hockey på fredag!

Kommentarer
Postat av: elise

och ni ska få däng!:D HEHE

2009-02-15 @ 17:10:50
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0