1 februari - baby it's you

Svar till linnea.
Dom där slingorna gjorde jag när jag hade varit helt rödhårig(som du ser på bilden ovanför). Ska jag vara helt ärlig så överlät jag min färgning till Cissi, frisören, för att verkligen bli av med det röda bara. Så exakta färger vet jag inte. Men det är nog en blandning av rött och mörktbrunt. Som jag försökt få tillbaka nu i mitt hår. Men det är svårt att få den där färgen:) .


Hej.
Idag har jag & mamma varit ute och kört skoter. Tro det eller ej men hon vågade åka med mig. Vi var med våran grannar och några andra i Bodan och fikade. Väldigt fint ställe, rekomenderas! Ikväll har jag match i tältet. Och jag är faktiskt nervös, jag har inte tränat mycket fotboll överhuvudtaget! Jag måste också plugga lite körkortsteori - körning på tisdag. Dessutom har jag redovisning om min insändare. "Prioritera tjejhockeyn högre upp!" Jag har redan fått många påhopp. Nämner inga namn, Johan och Mattias! Måste öva lite. Och planera vecka. Elin i ett nötskal, allt planerat in i minsta detalj. Helgen är då iaf typ redan uppbokad.


tääärna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Cissi som jobbar på Erica Book? :)

2009-02-04 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0