28 december -let me hold you for the last time

Plogkanterna i Skellefteå är snart högre än vad jag är lång. Hela natten och dagen har det vräkt ner snö. Inte konstigt att jag hade svårt att hitta min bil imorse när jag skulle till jobbet. En liten backspegel var de som stack fram. Men efter några kilos snöskottning så hittade jag bilen och kunde tyvärr få mig till jobbet. Detta var nämligen en av de dagarna då jag kände mig för trött för att vara trevlig med folk.

Station igår var okej, lika som allt det andra omkring. Kände mig dock sliten efter den här kvällen och då började jag undra hur jag kommer känna nästa söndag efter fyra såna här kvällar. Vi brukar säga att man bara lever en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0