24 december - god jul

Jag är så dålig förlorare så jag vill kräkas. Och jag hatar julklappsleken mer än själva livet. Nog fan var jag den som satt utan julklappar idag. Efter lekens avslut skrek jag ut att jag aldrig mer skulle köra den förbannade leken. Antingen var mormor orolig över att det aldrig mer skulle bli någon lek eller så ville hon bara vara snäll. För självklart gav hon mig en av hennes alla julklappar. Haha. All min kärlek till henne ♥.

Då var det julafton då. Tomte ska man vara också. Varför är jag och Sara dom svarta fåren i släkten som alltid måste utsättas för sånna saker? Trodde det fanns en oskriven regel som sa att den yngste skulle vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0