8 december - meet me halfway

Att slopa första lektionen för att sova och sedan istället göra arbetet klockan tolv på kvällen är ingenting jag rekommenderar. Heller ingenting jag kommer göra om. För satan så dåligt det blir och satan så irriterande.

Lördagen då, mycket trevlig. Söndagen då, mindre trevlig. Man kan kanske tänka att det är den näst värsta dagen i mitt liv efter en fest. Ingenting kommer slå dagen efter stadsfesten i sommras. Då var jag helt slutkörd och hade sår på hela min kropp som jag inte hade en aning om vart de kom ifrån. Det får jag dessutom sota för idag. Ärret på mitt ben från krocken med idab och cykeln försvinner inte i första taget. Hur som helst. Att städa en lokal efter en 18årsfest är jag glad att jag slipper göra mer, förhoppningvis i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0