22 augusti - har vi det tråkigt tillsammans? NIX

Idag har det varit en jobbig dag. Började med att åka till skolan klockan åtta och verkligen direkt köra igång med lektioner. Fick sedan sluta tidigare för att åka och jobba klockan ett till nio. Efter det var jag i princip helt slut. Var inte kroppen som var slut, utan liksom mer hjärnan. Det är så många tankar som flyger igenom, många tankar som tär på mig och som jag egentligen inte behöver ta ställning till nu. Jag är en onödigt ivrig och stressad människa som borde lugna ner sig.

Jag och Ida vekar vara de enda roliga och vakna i den här äckliga staden, Skellefteå. Vi sitter och pratar i telefonen, smsar och så. Blir plötsligt på skitbra humör. Hon får mig att tänka på de roliga delarna i livet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0