20 augusti - jag måste lära mig att livet inte är en dans på rosor

Första skoldagen var faktiskt inte speciellt jobbig. När jag & Julia hamnade på waynes så kände jag mig helt plötsligt hemma med känslan att vara i skolan och sedan på waynes, liksom som det brukar vara, eller hur tjejer?

Överviktigtheten ökar som ett rullande band pga att jag aldrig kan träna. Beror på att jag jobbar hela tiden. Mår dåligt när jag tänker på hur få seriematcher jag spelat i sommar. Missar den i helgen också.

När vi var i sthlm sa quatsi något riktigt roligt som jag försöker minnas. Haha. Var något om hennes ständiga "Jag är trött" och "Jag är hungrig" . Tror bara det är Matilda och Ida som förstår det roliga i att Fanny  var hungrig på en muffis, INTE SUGEN, haha =D.

Nu ska jag sluta snacka skit och gå över till min bästis som i nuläget gör mig gladast i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0