26 augusti - the saturdays 'issues'

•Efter en lång dag i skolan med träning och plugg ikväll så förtjänade jag att käka mammas nybakade bullar. Efter det förtjänade jag också att sitta vid datorn ett tag.
•Sovmorgon imorgon och jag mår fan kung över det alltså.
•Har också hunnit med att kolla på högskolor. Vilken stad blir det nu då? Umeå, Uppsala, Stockholm? Återstår att se. Har i alla fall bestämt mig till 95% att plugga vidare direkt skolan slutar.
•Is 1 september, blev riktigt sugen.

♥♥Station på fredag ser bara bättre och bättre ut för varje dag. Fan vad roligt det kommer bli, jag är fan övertaggad!


Kommentarer
Postat av: mfranz

looooooooondon baaby!

VI GÅR FÖR GULDET IKVÄLL, okej?

2009-08-28 @ 09:13:23
URL: http://matildafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0