24 augusti - does anybody hear her

Jo, jag måste erkänna att jag ändå mår rätt hyfsat idag efter två och en halv timme psykologi och två timmar matteC. Lite  huvudverk men det är jag van vid, så det går att stå ut med. Har heller aldrig i hela mitt liv varit så här taggad på att träna och bara springa.
Så det ser ut som nu så verkar jag kunna träna varje dag hela veckan och det har inte hänt sedan kanske, innan alanya, vilket var i maj. Dansen drar även igång imorgon, så då är det jag som drar på mig dom dammiga dansskorna och åker dit.

Station på fredag är spikat mfrasse. Kunde inte bry mig mindre att jag kanske slutar nio. Jag ska ut ändå.

HAHA "Jag och Fanny i kärlekstunneln"

Hahaha, du är allt bra du ideeeb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0