23 augusti - that's what friends are for

Nu ligger jag här igen, tre på natten och bloggar. Hur fan mår jag? Har jag någon gång tänkt vända tilbaka dygnet?

Jag vet inte om jag berättat det förut men en film-människa har jag aldrig varit och kommer hellre aldrig bli, i alla fall inte så länge jag tycker det är roligare att fara ut att löpa än att se film. Hur som helst, jag har äntligen kommit mig för, tillsammans med Q och mfrasse ikväll, att se twilight och ska väl som alla andra tjejer påpeka hur snygg han i filmen är. Haha. Hittade en trailer på twilight två som kommer ut den 20 november. Blev väldigt sugen på se den faktiskt. Ettan var ju trots allt väldigt bra.



Det är ju ändå snart vinter, så varför inte en bild från i vintras?
Fan vad dåliga vi har varit på fota i sommar och för att inte tänka på i sthlm, tjejer!

Nu måste jag lägga bort datorn och sova, arbete väntar imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: mfransson:)

Mfrasse.... HAhahhahah jag orkar inte.

tvåan, spikat!

2009-08-23 @ 17:14:29
URL: http://matildafransson.blogg.se/
Postat av: anneloj

jag hoppas att du har läst böckerna, för de är en hel del bättre än filmeN (än så länge iaf...)

2009-08-24 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0