5 april - my cool

hallå!
vilken frihet med körkort.
festen i fredags gick bra, BARA två bord och en stol knäckt. kan inte överhuvudtaget uppskatta hur mycket folk det var, hade dock bjudit 70st. alla kom inte, men då kom också lite oinbjudet folk. folk fick för sig att jag var sur när jag frågade "hej! vad gör du här? vem är du? vet du ens om att jag fyller år och har tagit körkortet? " jag var inte sur en enda sekund i fredags. undrade bara vad folk som inte var bjudna på min fest gjorde där, haha. dessutom gjorde jag bort mig riktigt mycket. efter att jag abolsut inte haft tid att träna i veckan så valde jag att inte spela domarcupen lördagmorgon, då ville jag sova. självklart var dom i final och som bonus på det har jag två jävligt sura tränare. INTE värt det ska jag tala om.

nu ska jag ta och packa ihop mitt smink som jag och oskar räknade ihop var värt minst 3000kr. tåls att nämna att jag inte har betalat allt det. måste iaf se till att inte tappa bort det. sedan ska jag åka i väg till min pojke.

bilder från festen kommer kanske senare, vet inte ens om det finns några =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0