20 april - snaaart sommar vilket betyder ALANYA!

Jag hade nästan glömt att jag hade en blogg.

Haha. Mamma och pappa är fortfarande borta. Kanariöarna tror jag att det är. Blandar ihop hela tiden. Totalt blir det 17 dagar dom är borta eller nu vad dom sa. På söndag kommer dom i alla fall hem. Trotts att dom lämnat ICA kortet och pengar till bensin så saknar jag dom jättemycket. Det måste ju städas, diskas och tvättas hela tiden. Jag inser vilket jävla bortskämt barn jag är som aldrig har tvättat eller satt igång diskmaskinen. Jag har inte tvättat sedan mamma och pappa åkte för en och halv vecka sedan. Men nu gäller det, nu ska jag tvätta! Hur gör man?

Lovet var helt okej. Satt nästan helt ensam över påsk och det är inte okej! Nästan påsk ska jag åka långt bort iväg.
Festat har jag faktiskt också hunnit med. I lördags var jag med några danskompisar på nocks och olles, rätt soft! Till helgen är det station och jag har planerat att INTE gå. Minns inte senaste helgen jag inte festade.

Nu ska jag inte skriva mer. För jag vet att folk inte orkar läsa - inte jag i alla fall.

Ikväll blir det träning och sedan Sambagatan.

Nu ska jag käka och tvätta (?)



Saknar dig. Vart är duu ?!

Kommentarer
Postat av: Idha

Kom hit så ska jag lära dig tvätta. Och inget jävla sköljmedel. Det luktar pyton. :D

2009-04-20 @ 20:42:17
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: sara

Jag är ju här! Alltid. =D

2009-04-21 @ 09:45:20
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0