10 april - show me heaven

OKEJ! Debut på station kunde kanske inte slutat på annat sätt.
Låg en hel del på toan och när jag klev upp klockan sju i morse tror jag att jag fortfarande var full. På min extrema huvudverk och illamående har jag kört 18 mil bil idag !!
Men inte är jag bitter, eller jo!
Jag är faktiskt riktigt arg, ledsen, och framför allt ensam. Fy vad jobbigt det är att vara ensam. Jag får i och för sig inte glömma Signe, min kattunge som står och dricker ur mitt vattenglas (?).
Oskar den jäveln sitter på väg till Åre.
Sara lika jävlig, är i Tärna.

Nu ska jag göra något vettigt, som att bada eller läsa!
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: anneloj

men elin, har du inte hört att man ska ställa bilen dagen efter? ;)

2009-04-12 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0