28 september - you can light up the dark

Hej, jag heter Elin och jag skulle verkligen behöva plugga.

Dante: "Varför pluggar du inte?"

Har inget svar på frågan.

Har varit på buggen ikväll. Från början när man kommer dit är man alltid ringrostig men mot slutet börjar det bli roligare. Beror mycket på vem man får bugga med också. Nu ska jag väl käka lite sedan lägga mig i sängen och plugga. Har en massa trevliga ämnen att välja mellan.

Imorgon har vi 2000 också. Måste vara värre än englska högläsning. Och till alla som inte vet så är engelska mitt svagaste ämne. Jag klarar inte pressen därför står jag över imorgon, min lärare får säga vad hon vill.


Tänkte bara visa upp min älskade vän, kusin & granne. Du är bäst.


Kommentarer
Postat av: L

sötnosarna =)

2008-09-29 @ 14:57:31
Postat av: Sara

Jag presenterar stolt min granne, kusin och bästa vän! Elin wiklund! Puss (L)

2008-09-29 @ 19:04:41
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0