28 september - happen to me

Både idag & igår har jag tagit det lugnt med tjejerna. Ganska härligt ändå. Snackas redan om vad som händer nästa helg, gissa? På lördag nästa helg åker jag dock på hockeyläger så vi får väl se om det där. Imorgon har jag träning sedan bugg. Känns skitskoj, borde dock behöva plugga till mitt samhällsprov på tisdag. Hinner jag inte imorgon. Resten av veckan består väl av läxa, prov och oförberedda prov - som vi redan fått veta? Haha. På Onsdagnatt har vi nattorgientering med skolan. Treorna ska busa med oss samtidigt som vi ska springa runt i natten och hitta röd/vita skyltar. Halv ett slutar vi på vitberget, innan jag är hemma, innan jag duschat och innan jag somnat är klockan säkert jättemycket. Halv nio börjar vi dagen efter? Jag är riktigt arg att de lägger allt vi gör så sjukt dåligt.

      
Lite bilder från stugan :).

Kommentarer
Postat av: f

varför, varför, varför??

2008-09-28 @ 22:03:38
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0