5 september - jag lovar dig, härliga frilufslivare!











älskling älskling, älskar du mig?







idag hade vi också inspark för ettorna. efter många om och men så bestämde vi oss för att ta med både a och bklassen. gick riktigt bra =). de fick tävla mot varandra i burträsk bingo och klädorm. riktigt lyckat, hoppas ettorna tyckte de också. bingon gick ut på att hämta saker som, dans 3a, fordons 3a, BH/kallingar osv. sedan körde vi klädorm, haha. alla ni som varit på anderstorp vet hur lång korridoren är. folk bara slängde av sig kläder, bla alexander eriksson i bara kallingar. allt för att vinna. vinnarna straffades dessutom. först proppade vi i de sockerbitar. sedan stoppade vi in såna där röda saker som man får hos tandläkaren för att se hur bra man har borstat tänderna =D. med ögonbindel efter de gick de genom anderstorp och sjön våran söta lilla visa "noshörningen kom fram till mig och gav mig en puss" lalalaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0