25 september - it's hard to believe

Känns som det finns många fel nu och lite rätt. Skulle vart hemma från träningen vid åtta idag, kom dock hem alldeles nyss. Hade tänkt plugga till vårt äckliga samhällsprov nästa vecka.

Både mamma och pappa tjatar om att det det ska skjusas hit och dit. Sanning. De har skjusat mig varje dag i veckan på en träning. Men det är ju inte mitt fel? Hatar att vara unfriends med dom.

Träningen idag gick inte alls bra. Var för mig sista träningen på gräs den där säsongen. Är helt slut i kroppen efter igår. Frågan är egentligen varför? Var bara en viktigt fotbollsmatch. Imorgon har jag ingen träning, tåls att nämna. Ska jag vara med bästa tjejerna och mysa. Käka någon stans och ta det lugnt på den här frikvällen som ska vara. Jag orkar inte plugga. Har tankat OTH och tänkt se det. Kommer försöka sedan, men det lär nog inte gå. Är så himla trött och slut. Glatt inlägg eller (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0