23 september - a part of me

Varit hemma hela dagen och inte kladdat ner ett enda inlägg. Kom nyss från fotbollsträningen och känner att jag har panik! Imorgon ska vi hålla i en "frilufsdag" för sunnanåeleverna. Och vi är så oplanerade. Det gör att jag får fruktansvärt ont i magen. Slängt iväg lite sms till mina klasskompisar så jag hoppas vi har lite bättre koll.

Min sträckning kändes bra på träningen. Övervägde att träna utan utrustning idag på hockeyträningen men blir nog ändå med allt. Träningen börjar klockan 10. Vilket betyder att jag är hemma säkert efter halv tolv. TJENA!



Kommentarer
Postat av: Limp

Allt löste sig till slut elinpelin=)

2008-09-24 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0