22 september - never easy

Sitter jag vid datorn igen. Ibland inser man så fruktansvärt tråkigt det är. Och just nu är den en sån gång. På en timme ska jag se hockey, förhoppningsvis med Jennilla och en kludddkaka ;). Vet ni vad en annan sak? Nackdelen med att vara ledig en dag är att man bara hamnar efter. Imorogon är vi lediga. Två av lärarna var borta så då blev vi lediga från den tredje. Mängder av läxor. Det suger. Jag får sova ut, kanske det enda roliga. Somnar alltid så jävla sent på kvällarna.

Som jag redan skrivit så steg jag ju upp extra tidigt, onödigt tidigt idag. Hann med att FIKA. Stora grejen. Men faktiskt också VID TVN. Har inte hänt mig på, jadu, sedan jag kan minnas. Jag fikar aldrig. Men måste nog börja. Min pappa säger att man blir tjock om man inte käkar frukost eftersom man småäter innan lunchen. Men det gör inte jag. Jag äter inte godis på veckorna. Är för att det blir så sjukt mycket godare på helgen då. Men nu för tiden hinner jag knappt med det. Har så uppbokade helger och det suger ibland.



svårt att måtta




Du får mig så sjukt levande. Vad vore jag utan dina ord?

Kommentarer
Postat av: Idaab

det är det här jag kallar- KÄRLEK.

2008-09-22 @ 19:24:26
URL: http://idaab.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har världens sämsta hållning på den där bilden men jag äslar er ändå. =)

2008-09-22 @ 21:02:44
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0