20 september - bilder

En lyckad gårdag.


Elin & Sara


Jennilla


Fanny & Elin


Jennilla, Ida & Elin


Ida & Elin


Ida & Elin


Ida, Sara, Julia, Hanna, Moa, Elin & Matilda




Matilda, Sara & Fanny


Varje dag hela veckan har jag & Jennilla varit på stan. Bakis idag tog vi oss en promenad in i stan. Mådde så illa så vi mest satt stilla, haha. Måste bara påpeka att vi drog till med en jävla frukost också. Efter att somnat rätt sent, kanske vid 6 och vaknat 10 så var vi jättehungriga. Letade överallt och kom fram till att vi skulle göra plankstek. Haha. Ogott! Ikväll har jag varit med mina vänner. Måste sova nu. Har tre träningar imorgon, alla ligger på exakt samma tid. Jag måste bort med de två minst viktiga. Vilka? DMfinal onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0