18 september - lön, vilket menar shopping

Missade första perioden av AIK-Rögle. 1-0 till Rögle efter första. Varit ute på en promenad med Sara som max skulle vara 30 minuter. Fick egentligen inte ens gå ut och gå för mamma, men det slutade med att vi var ute en timme. Skulle behöva städa mitt äckliga rum också, när ska jag hinna det? Var på stan i eftermiddag för tredje dagen i rad. En mer lyckad dag idag. Fått lite sponsring av mamma till skorna och jackan. Efter att ha gjort ett kontoutdrag insåg jag att jag fått min lön =D. Gick jag direkt och köpte mina skor (De här nere fast i svart). Beställde dessutom hem jackan här nedanför. Var slut i Skellefteå så en ny från Umeå kommer nästa torsdag.












Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Ursäkta om jag inte kom fram och pratade men jag va ju tvungen att lyssna på Tommy :P Kul att se dig idag! Puss gumman!!

2008-09-18 @ 20:42:25
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, känns jävligt skönt att se hur alla inhandlar vinterkläder i september :(

2008-09-18 @ 21:04:38
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: je

riktigt coola skor ;)

2008-09-18 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0