17 september - sträckning

Den här dagen blev inte alls lyckad ju. Less på bara skriva tråkiga saker i min blogg!
Hade tre lektioner idag, höll på somna på alla. Åkte på stan med mamma och Jennilla, handlade en jacka och en mössa.

Funderar på köpa en jacka från BIKBOK.
Vad tycker ni?


Åkte hem från stan påväg till fotbollsträning. Började 5 minuterna hyfsat bra. Sedan sträckte jag mig i rumpan, riktigt mycket. Känner mig som en mes, men hellvette så ont det tog. Försökte träna i ungefär 45 minuter men gick av sen. Tänkte "jag har ju hockeyträning, måste spara mig". Stressar hem, packar och käkar lite. Blir sen till hockeyn. Men får mig ändå ut på isen första gången den här säsongen, funkade. Men också där, efter 40 minuter fick jag lov att gå av. Nu sitter jag här med värmebyxor. Skitont. Jag hoppas jag inte gjort detta till en långtidsskada. Jag har match i helgen!!

Kommentarer
Postat av: J

Min jacka, fast svart! ;)

2008-09-18 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0