16 september - livet är inte en dans på roser

Började min dag perfekt eller så inte (?) Försovning. Hade 20 minuter på mig att välja kläder och sminka mig. Blev ju sådär. Nu har jag nyss kommit från stan. Varit med Jennilla och Fanny på waynes och stan. Hittade en mössa. Kan inte bestämma om jag vill ha den i svart eller vitt. Svart passar till allt men är tyvärr ganska tråkigt. Vi får se vad det blir.

Imorgon är det skola. Vi ska hålla i någon frilufsdag för sunnanåskolan nästa vecka så imorgon på hålet tror jag att vi måste åka och reka i falkan där vi ska vara. Kändes jobbigt. Det är jättekallt ute. Efter skolan väntar stress hem och sedan till fotbollsträningen. Efter det måste jag nog hem, käka och packa. Kvart i nio ska jag vara på is. Känns riktigt roligt. Jag vet iaf att det finns en som är avunds på mig ;D.

Kommentarer
Postat av: Jason King

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :(

2008-09-16 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0