15 september - en bortgjord måndag

Tjatar alltid om att jag har så bråttom hem från skolan och sedan till träningen när vi tränar sex. Nu sitter jag och bloggar. Vad gör jag riktigt av min tid?

Värsta dagen på veckan bortgjord. Veckan ser dock inte heller så jobbig ut ändå men. Kom och tänka på det också, med tanke på helgen som kommer. Det första jag frågade Jennilla om idag när jag träffade henne var vad hon skulle göra i helgen? Ska man verkligen börja planera det på måndag? Har i princip planerat min helg redan & det är måndag! Illa. Nu ska jag åka på träning.


Sandra Lundqvist. Inte bara en dag i veckan. Utan varenda. Jag saknar dig hela tiden.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig mer. fattar inte själv.

2008-09-15 @ 17:54:15
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0