12 september - FL fest

Godmorgon.
Nu på morgonen är jag lite seg, eller inte bara lite, jätte. NKb första timmen idag, fy och fan. Ikväll är det FL fest, ska nog inte breaka vart det är eftersom det är jag som bokat lokalen. Började spåna på det där. Om stället vi ska vara på brinner ner, är det jag som står för bygga upp det igen? Haha. Dagarna bli på något sätt lättare och lättare. Kanske dock inte imorgon. Iaf ska vara med tjejerna och gå ut och äta. Kommer bli jättetrevligt. Förövrigt tjuvgymmande jag på friskvårds igår. Ångest?

I love you girl


Ure not gone!

Kommentarer
Postat av: Sara

För min skull, snälla hjärtat ta det lungt i kväll! Älskar dig!

2008-09-12 @ 20:26:38
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0