9 oktober - yes, I know

Vilken dag.
Började likadant som alla andra mornar denna vecka. Tungt att stiga upp eftersom jag somnat sent. Stängde av datorn där vid halv ett. Efter jobbet så träffade jag Sara, Patrik & Timmy på stan. Vi kikade runt lite, bla på gina tricot och hittade en klänning åt mig, efter ett tag hamnade vi på frasses. Förövrigt inte första dagen jag äter ute i veckan, dock heller inte den första hundringen jag sprättat i veckan heller. Snart är det tomt i börsen. Snart ;). Efter vi käkat begav vi oss iaf till efyran där vi skulle fotografera. Riktigt roligt. Lite oseriösa och lite seriösa bilder som ni kan få se sedan. Imorgon ska vi hänga hos Matilda. Sedan på lördag är det som sagt FLfest. Och alla vet vad det betyder.

Nu ska jag se oth. Härligt med helg imorgon, eller hur?
Inga träningar och inga matcher som förstör.


Haha, rätt lyckad bild. Jag tar plats som vanligt. Lämnar ett litet hörn åt jensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0