5 oktober - your winter

En kille på min buggkurs sa idag att jag såg trött ut. Då svarade jag "Det beror nog på sminket." Började jag fundera. Ser jag verkligen så hängig ut utan smink? Jag måste nog göra det. Dels för att jag är hänging idag, igår och hela förra veckan osv också. Men ändå. Samma sak sa nästan Emma i fredags. "Elin vet du? Du kan se förbannat dryg ut ibland när du inte tänker på det."
Roligt att jag ser trevlig ut? Kanske borde lägga mig tidigare, käka bättre & träna mindre. Kanske man ser piggare ut. Eller göra något ansiktslyft. Haha.


Dock två år sedan (så säg inte att jag ser liten ut)

Imorgon prao, Bikbok. Kändes tråkigt. Två killar i min klass ska "gå in i militären" (säger jag). Vet egentligen inte vad det heter. Men känner att jag kanske skulle valt något annat. Mitt första val var friskvårds, ville verkligen vara där. Fast då var det självklart upptaget.

Nu lyxar jag med vindruvor i glass.



Kommentarer
Postat av: E

Förlåååt! Jag trodde inte att du skulle ta åt dig, utan snarare kontra tillbaka.:)

Du är verkligen jätte duktig, hoppas du fortsätter även fast jag är så taskig ;)

2008-10-06 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0