4 oktober - best sleeping


                        Idde & Ellle

Orkade inte blogga när jag kom hem igår. Jag var faktiskt ovanligt trött igår, haha. På samähllsen, andra lektionen, satt jag där med min dunjacka (hade bara linne under och det var alldeles för kallt för bara de). Vi hade veckans nyheter och satt bara och satt kryss i en tabell. Smart som jag är som hade satt mig längst fram, lägger jag ner huvudet på min härliga dunjacka. Efter kanske tio minuter vaknar jag av ett ryck och en penna i nästan!!!! På nyhetskrysset hade jag rätt de tre första, fel de sex i mitten och rätt de tre sista. Därför testade jag att sova direkt jag kom hem igår istället för att sitta vid datorn. Härligt.

Igår efter skolan följde jag med Ida hem. Käkade där och träffade Idas världens gulligaste mamma. Har frågat Ida om hon kan adoptera mig. Men det återstår och se (?). Vi kanske inte vill vara syskon? Sedan har jag redan en alldeles underbar egen mamma. Neee, nu drar jag till norsjö. Hadeee.



Förresten - Simon i min klass fyllde 17 igår. Ville bli omnämnd i bloggen.
Grattis på stora dagen. Hoppas du fått en massa fina presenter ;).






Kommentarer
Postat av: simon

känns bra att bli omnämd :D

2008-10-04 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0