30 oktober - wake up

Dålig uppdattering.
Men jag har inte haft tid. Jag har flyttat till Idde. Haha. Nästan iaf. Igår var vi tjejer i Umeå och det var riktigt trevligt. Hittade lite smått och gott bland annat två cheep monday jeans. Idag har jag och Ida sovit. Ställde väckaren på elva. Men det var bara jag som vaknade då. Och inte ens det. Innan vi stigit upp, käkat och sminkat oss var klockan två och då stegade vi in i stan. Kändes lite tugnt. Jag och Ida letar skor, men fan. Det finns ju ingenting. Ingenting jag vill ha iaf.

Nu har jag nyss tränat. Fy och fan. Jag var bara arg och det var inte alls roligt. Träningen på fredag blev iaf inställd, alla skulle bort. Kändes lite skönt men ändå inte. Blir nog ett försök av tidig kväll så jag inte sover hela dagen imorgon. Fååååse hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Idha

Määäh! Var du i Umeå utan att hälsa på mig? Din gris! :)

2008-10-31 @ 15:54:57
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0