26 oktober - this is the life

Hej vänner.
Igår hann jag aldrig blogga. Jag & Ida vaknade vid hmm, tolv kanske. Sedan kom mamma och hämtade mig vid två. Stressade hem och packade träningsgrejer och badkläder. Åkte på fotbollsavslutningen som var riktigt trevlig. Mitt lag förlorade dock, och ledarna vann!? Efter det åkte jag tillbaka till Ida och bara tog det lugnt :$. Somnade där vid kanske 4, eller blev det 3. Det är riktigt förvirrande med omställning av klockan. Idag har jag & Idde bara tagit det lugnt. Varit ute och traskat i två timmar. Påvägen hem gick vi förbi ICA och köpte choklad och bonaqua. Ikväll är det bugg. Jag är lämnad i vassen som moses utav William. Han sa att det inte var jag att skita i något jag ville, men det är inte heller jag att sluta tjata. Jag tjatar tills jag får det jag vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0