24 oktober - utmaning

Har blivit utmanad av Sara - www.wiklundarn.blogg.se

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1.
Jag äter inte godis på veckorna, men det knäppa är att jag alltid bryter det. Ni som inte testat det borde göra det. Det är skitgott med godis om man äter det jättesällan.

2. Jag är dålig på säga nej. Men gör mitt bästa. Gör också mitt bästa för att göra alla glada. Är svårt, men som sagt. Jag gör mitt bästa.

3. Jag gillar inte pasta och ris. Äter helst potatis. Blir inte arg nu Oskar :$.

4. Rör jag inte på mig varje dag blir jag fruktansvärt rastlös. Eller egentligen överhuvudtaget. Klarar inte av att sitta vid datorn flera timmar i sträck.

5. I Mars fyller jag 18.

6. Jag har löshår, hatar att jag klippte page för ungefär ett år sedan.

7. Min blogg har funnits i exakt ett år. Startade den på halloweenlovet förra året. 

Jag utmanar:
www.idaab.blogg.se
www.matildafransson.blogg.se
www.fannyagren.blogg.se
www.sluu.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0