21 oktober - am not ready to make nice

Satt nyss nere med mamma och Elias. Elias har något prov imorgon som han inte kunde, så vi satt och hjälpte honom. Började vi prata om dagens händelse som faktiskt var ganska rolig. I måndags på skolan hade vi svenska. Vi har ett arbete som ska vara inlämnat på fredag och jag är verkligen jättestressad. Hela Johans lekition gick åt att reta mig. Drog ut kablar och satt och stirrade på mig. Efter lektionen kom det iaf fram, för att jag skulle bli ännu argare, att jag skulle bli uppring av någon snubbe som sålde kakor. Så förstod jag det iaf. Skällde på Johan och sa att jag skulle ge honom hans nummer när han ringde. När jag kom hem från skolan idag stod det en stor kartong på bordet. Tänkte inte mer på det förän mamma frågade mig. "Elin har du beställt kakor?" Hahaha. Nej svarade jag. I kartongen fanns iaf två förpackningar, en med kakor, mormors godaste flarn eller nu vad de heter och i den andra med kola, lillebrors bästa. Tack Johan ;).

Kom vi också in på att Eriks kompisar skickat hem saker till honom. I helgen var faktiskt två snubbar från mormonerna här och undrade om han var hemma. Han hade tydligen blivit anmäld "intresserad". Haha. Slog det mig att jag och Sara hade träffat dom. Svarat på några frågor och sedan hade jag gett ut våra nummer IGEN. Det jag aldrig mer skulle göra efter vi varit i Göteborg och gett våra nummer till en snygging så jag fick Parlino, vilket jag hatar mer än allt. Det roliga var att mormonerna ringde till Sara. HAHA. Satan så arg hon blev på mig. Varför hade jag egentligen från början lämnat ut nummren? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Jag kommer ihåg hur nöjd du va med Parlino :P Lite ironiskt att du heter Erlino :) haha! Puss på dig sötis!

2008-10-22 @ 21:20:08
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha! Jag kommer ihåg hur nöjd du va med Parlino :P Lite ironiskt att du heter Erlino :) haha! Puss på dig sötis!

2008-10-22 @ 21:20:08
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0