13 oktober - i cant wait forever

Finns några saker som håller mig ovanför ytan.



Jag hade i alla fall inte ens tänkt sätta igång datorn idag. Men det sket sig och nu kommer jag inte somna förän efter tolv idag heller. Igår somnade jag halv tre. Vaknade med världen äckligaste utseende, kan dom i min klass vara vittne för. Att jag ens åkte till skola imorse. Bra gjort av mig! Datorn åkte iaf igång när jag & William skulle öva bugg. Han missade en lektion och nu vill han nästan inte ens gå fortsättningskursen. Men nog ska han det nog!! Imorgon hade vi planerat att åka på träningsdansen eller vad man nu säger. Sedan har jag hockey mellan 10-11, wioooooo....

Kommentarer
Postat av: will3

blir inge av =)

2008-10-13 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0