2 november - jag kan inte leva ett liv utan dig

Jag anser att jag varit duktig idag.
Inatt har jag sovit som skit. Vaknat minst 10 gånger av allt möjligt, mobiltelefonen, väckarklocker, folk som pratat i sömnen, radion, att jag mått skit, dessutom varit upp flera gånger efter vatten osv. Det första jag sa till Idde när jag vaknade var "Jag ska aldrig mer dricka" Sedan somnade jag om. Vaknade strax före ett och vid fyra kom mamma, pappa, elias, erik och angelica och hämtade mig. Skulle vi och äta pizza. Var i princip det första förutom några mackor på dagen. Efter det åkte jag på buggen och blev snurrad upp på läktaren. Det gick oväntat bra med tanke på hur jag mått idag. Blev då heller inge bättre när jag kom hem. Imorgon börjar skolan om. Jag orkar inte.

Hade och säg det Jonathan.




Grattis i efterskott till Mattias i min klass som fyllde hela 17 igår. Hoppas du hade en fin födelsedag. Bara ett år kvar innan du är 18 ;). Själv är det då bara 5 månader ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0