17 november - snesteg

Godafton.
Vilken dag. Jag är helt slut.
Känns som jag stressat genom hela dagen. Badet gick bra-> kom sent på svenskan, var ute och frös. Fick igen matteprovet och det var helt okej =)). Efter skolan åkte jag och Lisa på kanalskolan, fy och fan. Haha. Varför valde vi 7or? Det var ingen av dom som lyssnade. Och det blev verkligen inte bra. Läraren tyckte i alla fall att vi varit duktiga och det kunde inte blivit värre, eleverna kunde inte vara stökigare. Efter skolan åkte jag till tandläkaren där mamma också var. För mig tog det ungefär 5 minuter. För henne tog det längre. Bra som man är så somnar jag i soffan hos tandläkaren. Nästan värre än den gången jag somnade i datasalen. När mamma var klar frågade hon "Haha, men Elin. Sover du?"

Nu pluggar jag samhälls. Och tack mig själv att jag inte lämnat allt till ikväll. Bara pluggat en halv timma idag och jag känner att jag kanske kommer klara det här ändå. Just därför kommer jag säkert faila.

Nu ska ut och gå med Sara. Hade.


stockholm med sara i sommras

Kommentarer
Postat av: Idha

Jag saknar dig, lillfjärt! :)

2008-11-19 @ 01:53:11
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0