10 november - no love

Där vid halv åtta la jag mig i sängen för att plugga lite grann. Höll till och med på somna vid datorn och det är inte ofta det händer. Tänkte "Om jag gör läxa till åtta, kan jag sova i 45 minuter tills jag måste på träning". Tio över åtta ringer Emma och säger vi har träning kvart i nio. Då hade jag alldeles nyss somnat.. Fy. Var bara att rusa ner och packa, sedan in i bilen och på träning. Dålig stämning när jag kom sent, sen ut på isen, förstod ingen övning, gjorde fel. Efter ett tag gick det bättre, tack och lov, jag höll på kliva av efter en kvart.

Imorgon har jag en liten sovmorgon, fast borde ändå försöka lägga mig så jag är pigg imorgon. Efter skolan tror jag det blir bugg :$ fåse om jag får med mig någon. Sara har lovat, men man vet aldrig.





hejjja FL

Kommentarer
Postat av: anneloj

hejja annelie!

2008-11-11 @ 09:33:47
URL: http://anneliesoderberg.blogg.se/
Postat av: sandra

jagvet! klart du får komma och hälsa på när det är klart=) du är alltid välkommen.

2008-11-11 @ 12:28:51
Postat av: anneloj

annelie vill ha :(

2008-11-12 @ 10:05:10
URL: http://anneliesoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin!!!! life goes on, men jag saknar dig som stryk

2008-11-12 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0