9 november - in good times

Hallåå.
Inatt sov jag och Ida som stockar. Elva fick jag sms av mamma om att hon skulle hämta mig när jag vaknade. Halv ett ringde hon och frågade om hon kunde komma snart och hämta mig. Och då låg vi fortfarande och sov. Haha. Nu har jag iaf kommit hem och firat pappsen på farsdag. Igår var jag med Oskar, Phille och Idde. Vi spelade spel och krossade pojkarna, sedan tog vi det bara lugnt.

Sen har jag fått en kommentar av min bästa kompis Dante där det stod något om att jag skulle göra ett långt jävla inlägg om honom. Var ett tag sedan jag träffade honom nu. Gissar att du har fruktansvärt tråkigt nu när du "hoppat av" skolan skitunge. Saknar dig iaf.



Fått höra att det inte var så otippat att det var Dante som gjorde så här, passade på att bada naken när vi grillade på sjöbosand. Haha. Lilla gubben.

Kommentarer
Postat av: :)

Bli medlem på gratis kläder. Du får ett presentkort hemskickat, antingen på H&M eller Ginatricot. Helt klart värt det. Kostar absolut ingenting :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35396

2008-11-09 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0