29 november - broken

Heloj.
Nu sitter jag hemma hos Idde och lyssnar på musik. Snart kommer hennes pappa med pizzor åt oss sedan är det bara att börja käka. Samtidigt lär vi nog börja tagga lite. Så småning om ska vi träffas några stycken närmare stan. Idag har jag spelat fotboll mot Bureås juniorer. Och det är ju faktiskt inte så konstigt att vi förlorade faktiskt? Trots de så var det skitskoj. Man gjorde det bästa man kunde och kände sig fan bra när man lyckades ta av någon av killarna bollen eller nått. Imorgon orkar jag för första gången inte träna tror jag. Direkt jag sa det till mina föräldrar började de tjata. "Det är därför man inte ska hålla på med så många sporter" LALAlal. Tycker de är dumma. Jag missar sällan träningar. På kvällen blir det träning hur som helst. Vi ska ju på buggkurs.

Ha de bra ikväll. För det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0