26 november - you crying

Lite för många måste tror jag. Idag har jag huvudverk och måste träna. Allt tyder verkligen på att jag inte ska träna, men jag måste he mig ut ändå. Då har jag vunnit över mig själv och det är ganska härligt. Imorgon har jag ett litet engelskaprov som jag borde öva på också. Enda som glädjer mig nu är att jag ska och pyssla med mamma imorgon.


sommaren 07

Lying close to you,
feeling your heart beating,
And I'm wondering what you're dreaming,
Wondering if it's me you're seeing,
And then I kiss your eyes,
And thank God we're together,
I just wanna stay with you in this moment forever,

Forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"värk", inte verk ;)

2008-11-26 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0