23 november - skyltsöndag

Idag ska jag på skyltsöndag. Tjejerna, Jimmy och Palle ska följa med. Det ska bli mysigt. Tror nästan bara jag och Idde som är intresserade av julen. Skyltsöndag hör till. Imorse skrev jag min önskelista till mamma. Den lär nog tillkomma några saker på den men annars ser den väl ut som förra året. Smink, pengar, presentkort osv osv. Ikväll är det sista gången på fortsättningskursen i bugg.


tärnaby 08 svårt att klå
jag älskar sommaren. men jag gillar vintern också. nu kan den likagärna bliiiii.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 12:47:59
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0