16 november - just realize

Någon fler än jag som vet hur det är att drömma jobbiga drömmar hela tiden? Inatt drömde jag om mitt samhällsprov. Det är lika härligt att vakna och märka att det inte är sant.

Dock inte igår när jag vaknade av att jag masserade Ida.
HAhaha. Bland det värsta jag varit med om. Jag drömde att en i mitt fotbollslag masserade mig sedan skulle jag göra tillbaka. När jag vaknade frågade jag Ida "Ville du ha massage eller drömde jag?" =D. Då började hon skrattta. Vi var nog lika borta båda två. Men visst var det lite obehagligt?

Ikväll har jag bugg. Två gånger kvar av fortsättningskursen. Dessutom måste jag påriktigt plugga på mitt samhällsprov så jag inte sitter sådär som i drömmen och inte kan någonting. Igår var jag med Ida och en massa. Jätteskoj :$.

Hadehade
för ett tag =)))


Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you!

2008-11-16 @ 20:29:24
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0